• 28-10-2010, 01:55:03
    Üyeliği durduruldu
    NetBeans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğum günümü Google boş geçmiyecek sanırım.
    Nice Sağlıklı, Sevgili, Neşeli, Kazançlı yıllar dilerim arkadaşım ...
  • 28-10-2010, 02:09:56
    Üyeliği durduruldu
    ssoner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu kadar iyi geliri olan arkadas var, birileri sponsor olur herhalde

    https://www.r10.net/ilan-panosu/76798...-ariyorum.html

    herkese bol kazançlar
    olurdum'da takımdan kaybediyor )
  • 28-10-2010, 02:56:12
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.50 olan Günler nerde kaldı : ( Yaklaşık 400 tl ye yakın zararım oldu doların düşmesiyle
    Ufak bir hesap yapalım...

    7500 Dolar alsanız buda 1,55ten gelicek diye hesaplasanız

    7500x1.55 = 11625YTL

    Ama ne yazık ki dolar kuru bu ay 1.5 olarak hesaplanıyormuş size göre :///

    7500x1.5 = 11250 YTL

    Bu da 11625-11250 = 375 Yeni Türk Lirası yapar ama olsun her ay olduğu gibi 5 hanelilere ulaştık sorun yok.
  • 28-10-2010, 02:58:33
    Üyeliği durduruldu
    PaylasimCity adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ufak bir hesap yapalım...

    7500 Dolar alsanız buda 1,55ten gelicek diye hesaplasanız

    7500x1.55 = 11625YTL

    Ama ne yazık ki dolar kuru bu ay 1.5 olarak hesaplanıyormuş size göre :///

    7500x1.5 = 11250 YTL

    Bu da 11625-11250 = 375 Yeni Türk Lirası yapar ama olsun her ay olduğu gibi 5 hanelilere ulaştık sorun yok.
    edit vazgeçtim.
  • 28-10-2010, 03:00:43
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit vazgeçtim.
    edit vazgeçtim.
  • 28-10-2010, 03:03:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yuh yaa. 15 inde hesabımda 500$ vardı ama eylül ayı sonu diyor sadece 250$ alacakmışım bu ay aç gezeceğiz anlaşılan

    neyse diğer ay 4 haneli alabilirim inş

    ödeme işlemde.
  • 28-10-2010, 03:20:32
    hadi herkese hayırlı olsun diyelim: )

    allah daha çok sevsin temennisiyle inş sabah bi aksilik olmadan alırızda borçları öderik xD
  • 28-10-2010, 08:13:17
    chatroulette adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olurdum'da takımdan kaybediyor )
    hocam 2.kişi oldun.bi dogru takımlıyı bulamadık
  • 28-10-2010, 08:42:01
    akbank Hesapta