• 27-10-2010, 19:17:47
    Montrey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnş. dostum alırsam iyi olucak gerçekten ya. :/



    O yazı bu ay 20-21 i gibi çıktı sanırım benim diğer hesap, 18 inde kapatıldı hocam.
    Alamazsın kardeşim 18 inde kapatılmış hesabın.
  • 27-10-2010, 19:18:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ceho adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar ben daha almadım acaba dolar kuru kaç paradan hesaplandı.
    Ödeme yapılmadan bilemeyiz dostum, ama tahminen 1.42 civarı bence.
  • 27-10-2010, 19:20:10


    Hayırlı olsun.
  • 27-10-2010, 19:20:38
    Montrey saol dostum.
  • 27-10-2010, 19:23:58
    sonunda ya Tüm Forum Üyelerine Benden Çay
  • 27-10-2010, 19:30:11
    Konuyu açan ve açmasında yardımı geçen herkese teşekkürler. Ekim ödemesinde tekrar görüşmek üzere arkadaşlar şimdilik hoşcakalın.
  • 27-10-2010, 19:30:44
    aBouT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi Foto çakarsan Sevnirim Ben anlamadım Bundan bişey : )
    hep başkalarımı yazıcak birde ben yazayım
  • 27-10-2010, 19:38:01
    40-50 bin üyesi var forumun para yetmeyebilir

    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda ya Tüm Forum Üyelerine Benden Çay
  • 27-10-2010, 19:41:12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hayırlara vesile olsun Güle güle harcayın