• 27-10-2010, 17:10:56
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuyu okuyanlar listesine bakınca savaşa hazırlanmış.. 1.sıradaki ordu gibi.. Biz bu kadar kişi ile istanbulu yerle bir ederiz
  • 27-10-2010, 17:11:07
    Girdi girdi , girmedi isyan çıkar forumda!
  • 27-10-2010, 17:13:11
    umutsuz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işleme girmeye son 1 saat mi
    bu gece girsinde işleme ne zaman girerse girsin sabah gidelim çekelim paracıkları
  • 27-10-2010, 17:14:18
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sinir katsayımın bana verdiği yetkiye dayanarak Google'ı kınıyorum
    Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Girdi girdi , girmedi isyan çıkar forumda!
    Sana Katılıyorum isyan çıkar
  • 27-10-2010, 17:17:07
    https://www.r10.net/misc.php?do=whoposted&t=752738

    Zxxz bu konuta attgın post sayısı yüzünden seni tebrik ediyorum

    Son saatler bu akşam giricek işleme.
    Sabah inç çekicez.
  • 27-10-2010, 17:17:59
    yeni mesajlara bakınca hep en üstte bu konu
  • 27-10-2010, 17:21:48
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/misc.php?do=whoposted&t=752738

    Zxxz bu konuta attgın post sayısı yüzünden seni tebrik ediyorum

    Son saatler bu akşam giricek işleme.
    Sabah inç çekicez.
    Arkadaş baya emek göstermiş bende tebrik ediyorum.
  • 27-10-2010, 17:24:56
    90+ ları oynuyoruz.. İnşallah Penaltılarla kazanırız
  • 27-10-2010, 17:27:02
    Üyeliği durduruldu
    x2841x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/misc.php?do=whoposted&t=752738

    Zxxz bu konuta attgın post sayısı yüzünden seni tebrik ediyorum

    Son saatler bu akşam giricek işleme.
    Sabah inç çekicez.
    Vaybe Lider olmuşum hocam neyapim ya ilk defa bu ay sıkıştım önceden bakmazdım bile ama zor durumdayım gerçekten