• 09-09-2010, 02:41:48
    #28
    Kurumsal Üye
    55$ civarında bir kesinti var bende de. Genel bir durum sanırım.
  • 09-09-2010, 02:52:24
    #29
    SohbetA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AyazWeb kardeşim.
    Görmüş olduğunuz -231,54
    Banka hesabınıza yatırılan miktar. Yani herhangi bir kesinti filan değil.
    Dikkat ederseniz size Haziran öncesi, Haziran ve Temmuz Ay'ında ödeme yapılmamış.

    Önceki Aylardaki Kazancınız + Haziran Ayı Kazancı + Temmuz Ayı Kazancı: 3,24$ + 71,22$ + 157,08$ = 231,54$
    ---

    438,6 $ ise sizin Ağustos ayı kazancınız. Yani bu ay yapılacak ödemede alacağınız miktar.
    Ewt Hocam Dediğiniz Gibi Sonradan Anladım ama bi garip iş daha var ben 998 dolar kazandım ağustosta ama bana 438 dolar ödüyor ??
  • 09-09-2010, 03:42:53
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    blogspot sıtelerle alınan adsenselerden kaynaklanıyo olabilirmi bu kesintiler cunku blogspota komısyon verıyo reklamalra gore %lik alıyo falan dıye bılıyordum ama sanmıyorum ya bundan yada google gerıye donuk vergılerı fazlasıyla cıkarıyor
  • 09-09-2010, 03:48:41
    #31
    3.ve en mantıklısı budur

    https://www.google.com/adsense/suppo...ui&medium=link
  • 09-09-2010, 03:58:54
    #32
    benım de temmuz ayı kazancımı yemıs google.ıkı gun oncesıne kadar son odemen ıtıbarene tıkladıgımda normaldı her sey.aynı sorun sız de var mı?ayrıca bu ay odeme almayı haketmeme ragmen gelecek ay gosterıor odemeyı.
  • 10-09-2010, 04:00:16
    #33
    Üyeliği durduruldu
    40$ da bende kesıntı var ama odeme detayında agustos sonu normal gorunuyor sadece son odemeden ıtıbaren secenegını secınde ısler karısıyor duzelmıstı 2 gun once bugun yıne gıttı duzelır ıns kesıntı yapıcak olsada bı uyarı vermelerını beklıyoruz acıkcası
  • 10-09-2010, 10:18:23
    #34
    Üyeliği durduruldu
    bendede 3.5$ fln kesinti var
  • 10-09-2010, 10:21:37
    #35
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Daha öncede böyle bir sorun olmuştu ama sonra düzelttiler
  • 11-09-2010, 11:54:13
    #36
    ödeme almamış olmama rağmen 20 dolardan fazla kesinti yapılmış hesabımda. hatamıdır acaba?