Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
blogspot sıtelerle alınan adsenselerden kaynaklanıyo olabilirmi bu kesintiler cunku blogspota komısyon verıyo reklamalra gore %lik alıyo falan dıye bılıyordum ama sanmıyorum ya bundan yada google gerıye donuk vergılerı fazlasıyla cıkarıyor