• 28-06-2010, 10:31:05
    Bey4zKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar Google parayı yatırdığını söylüyor fakat hesaba girdiğimde hiçbirşey gözükmüyor. Garanti bankasını kullanıyorum acaba ben mi yanlış birşey yapıyorum?
    Bu tür durumlarda sorun %99 bankanızdan kaynaklıdır. şubenize gidip sıkıştırnı, paranın başka hesaba aktarılıp aktarılmadığını kontrol etmelerini isteyin. Yakın bir arkadaşınızın daha önce işbankasında aynı durumunbaşına geldiğini söyleyin falan. Sorun bankadan kaynaklıdır
  • 28-06-2010, 10:38:08
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tür durumlarda sorun %99 bankanızdan kaynaklıdır. şubenize gidip sıkıştırnı, paranın başka hesaba aktarılıp aktarılmadığını kontrol etmelerini isteyin. Yakın bir arkadaşınızın daha önce işbankasında aynı durumunbaşına geldiğini söyleyin falan. Sorun bankadan kaynaklıdır
    Nasıl yani koskoca banka hesaba gelen parayı yan cebe indirebilme gibi durumlar oluyor mu??
    Öneriniz için teşekkürler.
  • 28-06-2010, 10:39:50
    Bey4zKurt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl yani koskoca banka hesaba gelen parayı yan cebe indirebilme gibi durumlar oluyor mu??
    Öneriniz için teşekkürler.

    Yok öyle değil. Eftyi onaylayan banka görevlisi bazen rakam hatasından başak bir müşterinin hesabına gönderebiliyor eftyi.
    Sen gidip bu durumu kanıtlarsan senin hesabına geçiriyorlar. Benim yıllar önce başıma gelmişti ve senin gibi bu sorunları yaşayanlara da hep bunu yapmalarını söylemiştim ve haklı çıkmıştım
  • 28-06-2010, 10:44:34
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok öyle değil. Eftyi onaylayan banka görevlisi bazen rakam hatasından başak bir müşterinin hesabına gönderebiliyor eftyi.
    Sen gidip bu durumu kanıtlarsan senin hesabına geçiriyorlar. Benim yıllar önce başıma gelmişti ve senin gibi bu sorunları yaşayanlara da hep bunu yapmalarını söylemiştim ve haklı çıkmıştım
    Dediklerinizi deneyip sonucunu buraya yazarım.
    Yardım içinde +rep
  • 28-06-2010, 22:44:43
    adsense panelimde ödeme yapildi diyor fakat hesabima herangi bi ücret gecmedi. sadece banka hesap değişikliği yaptik bu ay yaklasik 2 senedir defalarca ödeme aldik.

    neden hesaba para gecmiyor bir bilgisi olan yada başina gelen varmi?
  • 29-06-2010, 13:53:53
    arkadaslar ben birsey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. simdiden tsk ederim.

    3 ay önce google adense hesabı acmıstım işlerin yogunlugundan pek ilgilenemedim sitelerle. suan 7$ var kazanc olarak. yalnız bu PIN olayı nasıl oluyor 10$ ulastıgında mı talep ediyoruz yoksa adense hesabi olusturdugumuzda onlar oto gönderiyorlar mı?
  • 29-06-2010, 13:59:22
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense panelimde ödeme yapildi diyor fakat hesabima herangi bi ücret gecmedi. sadece banka hesap değişikliği yaptik bu ay yaklasik 2 senedir defalarca ödeme aldik.

    neden hesaba para gecmiyor bir bilgisi olan yada başina gelen varmi?
    bankanızla görüşün sorun bankadandır
  • 30-06-2010, 10:07:43
    ödemeler gelmedi sanırım
  • 30-06-2010, 10:15:30
    Üyeliği durduruldu
    safakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaslar ben birsey sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim. simdiden tsk ederim.

    3 ay önce google adense hesabı acmıstım işlerin yogunlugundan pek ilgilenemedim sitelerle. suan 7$ var kazanc olarak. yalnız bu PIN olayı nasıl oluyor 10$ ulastıgında mı talep ediyoruz yoksa adense hesabi olusturdugumuzda onlar oto gönderiyorlar mı?
    adsense ye başvurdugunuzda onaylandıgı zaman verdiginiz adrese 3 hafta içinde bir pin gelir eger gelmedi ise tekrar gönderilme talebinde bulunun