• 17-02-2010, 22:23:21
    #1
    Aralık sonu bakiyesi 109 $ ama ödememi alamadım. Benimle aynı durumda olan varmı ? Banlandık mı yoksa, banlandığımı nereden anlarım?
  • 17-02-2010, 22:39:05
    #2
    Banlanırsanız, hesabınıza giremezsiniz Bir yazı yazar;" ..... Hesabınız kapatılmıştır" diye. Ödemeye gelecek olursak, ben daha yeni adsense üyesiyim şubat ayında onaylandı hesabım daha ödeme alamadım yani alabilecek duruma gelmedim