Konu
Aralık ödemesini alamayanlar
17-02-2010, 22:23:21
#1
iletiler
Aralık sonu bakiyesi 109 $ ama ödememi alamadım. Benimle aynı durumda olan varmı ? Banlandık mı yoksa, banlandığımı nereden anlarım?