EFT yoluyla alanlar için nasıldır bilmiyorum ama çek ile ödeme alıyorum ben. Ocak ayı ödemeleri işleme girmiş.
22 Oca Kurye Ücreti -24,00 $
22 Oca Ödeme işlemde -xxx
Ocak Ayı Ödemeleri - Çek
3
●567
- 22-01-2010, 23:46:17
- 25-01-2010, 08:57:39Aramızdan ayrılanlar...https://www.r10.net/1060144633-post9.html bu mesajda tüm ayrıntıları yazıyor faydalı olacaktır sanapetar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle