• 22-01-2010, 23:46:17
    #1
    EFT yoluyla alanlar için nasıldır bilmiyorum ama çek ile ödeme alıyorum ben. Ocak ayı ödemeleri işleme girmiş.

    22 Oca Kurye Ücreti -24,00 $
    22 Oca Ödeme işlemde -xxx
  • 22-01-2010, 23:57:33
    #2
    Evet çekler işleme girmiş.
  • 25-01-2010, 08:37:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu çek daha gelmeden 24,0$ uçtu bunu bozdururkende kesinti felan bişiler oluyomu ve nerlerde bozdurabiliyoruz ilk defa çekle ödeme alıcam bilgisi olanlar bilgi verirse sevinirim
  • 25-01-2010, 08:57:39
    #4
    Aramızdan ayrılanlar...
    https://www.r10.net/1060144633-post9.html bu mesajda tüm ayrıntıları yazıyor faydalı olacaktır sana
    petar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çek daha gelmeden 24,0$ uçtu bunu bozdururkende kesinti felan bişiler oluyomu ve nerlerde bozdurabiliyoruz ilk defa çekle ödeme alıcam bilgisi olanlar bilgi verirse sevinirim