https://www.r10.net/1060144633-post9.html bu mesajda tüm ayrıntıları yazıyor faydalı olacaktır sana
Bu çek daha gelmeden 24,0$ uçtu bunu bozdururkende kesinti felan bişiler oluyomu ve nerlerde bozdurabiliyoruz ilk defa çekle ödeme alıcam bilgisi olanlar bilgi verirse sevinirim