• 23-12-2009, 18:01:43
    #1
    Arkadaşlar lanet ıban geldi herşeyi alt üst etti ıban geldiğini 21 aralıkta öğrendim ve hemen ıban bıc nolarını öğrenip yeni hesap ekledim ama hala bekliyorum deneme miktarı yatmamış 10 gün içinde yazıyor 21 aralık dan 10 gün olsa 31 aralıkta yatacak yani bu ay nasıl ödeme alacağım ben :
  • 23-12-2009, 20:23:16
    #2
    yardım edecek yokmu ???????? 8
  • 23-12-2009, 20:26:42
    #3
    Alamazsın.
  • 23-12-2009, 20:39:45
    #4
    hocam 10 günden önce yatarsa mesela 5 günde yatarsa 26 aralıkta alabilirmiyim o zaman. veya eski hesaba yatacak diyorlardı burda konu açmıştım
  • 23-12-2009, 22:27:10
    #5
    Başka fikri olan yokmu nasıl ödeme alacağım
  • 24-12-2009, 00:01:17
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    malesef hocam alamazsın.gerekli işlemleri 15 aralık'a kadar yapman lazımdı.

    Alıntı
    15 Aralık’ a kadar bu değişiklikleri yapmadığınız taktirde, ödemeniz etkilenebilir. AdSense EFT ödemelerinizde herhangi bir gecikme olmaması için lütfen gerekli değişiklikleri 15 Aralık tarihine kadar yapın.
    kasım ödemeleri eski hesaplara geçti.
  • 24-12-2009, 00:07:21
    #7
    eski hesabımdanmı alacağım ben ödeme şimdi ?
  • 24-12-2009, 00:09:40
    #8
    hayır hocam,o kasım ayı içindi.eğer hesabında gerekli işlemi 15 aralık'a kadar yapmış olsaydın bu ay sonunda alırdın.
  • 24-12-2009, 00:17:08
    #9
    Tamam hocam bende zaten 100 doları kasım ayında doldurdum :S