Konu
Ödeme nasıl alacağım ?
24-12-2009, 00:09:40
#8
selimkajmer
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hayır hocam,o kasım ayı içindi.eğer hesabında gerekli işlemi 15 aralık'a kadar yapmış olsaydın bu ay sonunda alırdın.