• 23-12-2009, 12:42:57
    #10
    Kurumsal Üye
    IBAN sistemi tamamen kalkmamış ki, sadece mecburiyet kalkmış anladığım kadarıyla. Bu yüzden Adsense hesabına iban tanımlayanların bir problem yaşayacaklarını düşünmüyorum.
  • 23-12-2009, 12:43:39
    #11
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar IBAN olayı yeni birşey değildi ki.

    Ben 3 senedir zaman zaman kullanıyorum.Özellikle yurtdışından işlem yaparken bazen IBAN numarası isterler bazıları.

    Yani sizler bu son bir kaç ayda değil 2 sene önce de bankanıza gitseniz IBAN numaranızı alabilirdiniz.Eğer Google böyle devam etcez derse ya da Türkiye'de IBAN düzenlmesi hiç çıkmamış bile olsaydı ve Google bize IBAN numaranızla işlem yapıcaz artık deseydi siz yine gidip alabilirdiniz IBAN numaranızı.

    Örnek vereyim.

    Diyelim yurtdışında birisine birşey sattınız ve satın alan kişi sizden IBAN numaranızı istedi.Siz aynı numarayı vereceksiniz yine.

    Herkesin hesabının IBAN numarası bakidir.
  • 23-12-2009, 13:05:55
    #12
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN sistemi tamamen kalkmamış ki, sadece mecburiyet kalkmış anladığım kadarıyla. Bu yüzden Adsense hesabına iban tanımlayanların bir problem yaşayacaklarını düşünmüyorum.
    Şu acıdan soruyorum , bir kaç müşterim bir türlü IBAN tanımlaması yapamadı ve çifte hesap uyarılarına takıldılar 4 , 5 hesap denediler. Şimdi bunlar tanımlanmayınca ödeme işleme girmeyecek bekletilecek bunu nasıl çözecekler?
  • 23-12-2009, 13:52:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    iban uygulanır yinede. zaten iban eskidende vardı herkezin banka hesap cüzdanında vardır örneğin ziraat bankasından 4 sene önce aldıgım cüzdanda iban yazıyor.sadece işleme girmemişti fakat bankamatiklerden başlayarak günlük hayatımıza girecektir.
  • 23-12-2009, 14:02:28
    #14
    IBAN hala zorunlu arkadaşları şurayı okuyun

    http://www.sabah.com.tr/Ekonomi/2009...akta_gecilecek
  • 23-12-2009, 14:06:32
    #15
    Üyeliği durduruldu
    biliyordum
  • 23-12-2009, 14:11:06
    #16
    Adsensenin yine IBAN sistemine göre ödeme yapacağını düşünüyorum. Gerçi İBAN mağduru olarak eski sistemdekilerede ödeme yapmasını isterdim ama zor gibi
  • 23-12-2009, 15:22:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    **peki buna ne demeli

    http://www.milliyet.com.tr/Ekonomi/S...erteleme%20yok
  • 23-12-2009, 17:17:47
    #18
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IBAN sistemi tamamen kalkmamış ki, sadece mecburiyet kalkmış anladığım kadarıyla. Bu yüzden Adsense hesabına iban tanımlayanların bir problem yaşayacaklarını düşünmüyorum.

    katılıyorum