Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Arkadaşlar IBAN olayı yeni birşey değildi ki.
Ben 3 senedir zaman zaman kullanıyorum.Özellikle yurtdışından işlem yaparken bazen IBAN numarası isterler bazıları.
Yani sizler bu son bir kaç ayda değil 2 sene önce de bankanıza gitseniz IBAN numaranızı alabilirdiniz.Eğer Google böyle devam etcez derse ya da Türkiye'de IBAN düzenlmesi hiç çıkmamış bile olsaydı ve Google bize IBAN numaranızla işlem yapıcaz artık deseydi siz yine gidip alabilirdiniz IBAN numaranızı.
Örnek vereyim.
Diyelim yurtdışında birisine birşey sattınız ve satın alan kişi sizden IBAN numaranızı istedi.Siz aynı numarayı vereceksiniz yine.
Herkesin hesabının IBAN numarası bakidir.