• 09-05-2007, 02:09:29
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaslar ben mart ayinda basladim adsenseyi kullanmaya ve nisan sonlarinda 100 euro yu gectim pin geldi mart ve nisan ayi ödemelerini ayni andami yapacak..yoksa nisan ayi ödemelerimi daha sonrami yapacak...
  • 09-05-2007, 02:11:12
    #2
    Pin 15inden önce geldiği için hesabında biriken tüm parayı öderler
  • 09-05-2007, 02:13:50
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu pini kaç lira olunca istiyoruz ya ?
  • 09-05-2007, 02:17:21
    #4
    Misafir
    50 doları aşınca otomatik adresine yollanıyor
  • 09-05-2007, 02:21:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    50 doları aşınca otomatik adresine yollanıyor
    63 $ oldu bugün tahmini ne zaman gelir?
  • 09-05-2007, 02:24:02
    #6
    Misafir
    pin gonderılme tarıhıne baksana panelden

    bide bugun geçtiysen 50 doları bazen pin kodu talebının panelde cıkması 2-3 gunu alabılıyor
  • 09-05-2007, 02:27:09
    #7
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pin gonderılme tarıhıne baksana panelden

    bide bugun geçtiysen 50 doları bazen pin kodu talebının panelde cıkması 2-3 gunu alabılıyor
    Nerden bakacağım. Pin hakkında fazla bir bilgim yok....
  • 17-05-2007, 18:25:27
    #8
    bu pin e-posta yoluyla mı gonderiliyor.bi de adsense raporlar panelinde pin geldikten sonra uyarı mı cıkıyor.
  • 17-05-2007, 18:28:42
    #9
    Üyeliği durduruldu
    xkhanx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu pin e-posta yoluyla mı gonderiliyor.bi de adsense raporlar panelinde pin geldikten sonra uyarı mı cıkıyor.
    Ev adresine gönderiliyor....

    3 tarafı batlı 2 ye katlanmış bi kağıt....

    Çok şey bekleme....