merhaba arkadaslar ben mart ayinda basladim adsenseyi kullanmaya ve nisan sonlarinda 100 euro yu gectim pin geldi mart ve nisan ayi ödemelerini ayni andami yapacak..yoksa nisan ayi ödemelerimi daha sonrami yapacak...