• 11-11-2009, 20:11:24
    #10
    evet kardeş her seferinde.
  • 11-11-2009, 20:11:29
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir sefer 100 $ gectıkten sonra 10$ bıle olsa alınıyor dıye bılıyordum?
    her seferınde 100$'ı gecmelımıyım?

    evet,ay sonuna kadar 100 doları geçmelisiniz ki diğer ayın sonunda ödemeniz yapılsın.
  • 11-11-2009, 20:14:15
    #12
    Şu an 28$ ın var.kasım sonuna kadar 100$'ı geçersen, Aralık sonunda ödemeni alırsın.
  • 11-11-2009, 21:10:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    <konudışı> Arkadaşlar bir hesabımda 45 $ var, ancak pinsiz ve onu kullanmıyorum. Diğer hesabıma o parayı aktarabilir miyim? </konudışı>
  • 11-11-2009, 21:13:54
    #14
    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı> Arkadaşlar bir hesabımda 45 $ var, ancak pinsiz ve onu kullanmıyorum. Diğer hesabıma o parayı aktarabilir miyim? </konudışı>
    aktarabileceğini sanmıyorum.
  • 11-11-2009, 21:14:25
    #15
    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı> Arkadaşlar bir hesabımda 45 $ var, ancak pinsiz ve onu kullanmıyorum. Diğer hesabıma o parayı aktarabilir miyim? </konudışı>
    Hayır.
  • 11-11-2009, 21:23:22
    #16
    sL1pknot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    <konudışı> Arkadaşlar bir hesabımda 45 $ var, ancak pinsiz ve onu kullanmıyorum. Diğer hesabıma o parayı aktarabilir miyim? </konudışı>

    pinin gelmiyor ise 3. (son pini) kodunu isterken altta bir bağlantı beliriyor ve sizden mail olarak hesap sahibine ait telefon, elektrik, su, doğalgaz gibi faturaların ss lerini ve kimlik ss lerini istiyorlar. Ben 800$ dan ümidi kesmiştim ama mail ile hallettim. Bence öyle yapmalısın yoksa 3. aydan sonra hesap bakiyeniz adwords hak sahiplerine geri ödeniyor.

    Hesaptan hesaba para aktarma zannetmiyorum.
  • 11-11-2009, 21:42:24
    #17
    Ekim ayı ödemesini bu ay sonu alacağız.
  • 11-11-2009, 21:51:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    netadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pinin gelmiyor ise 3. (son pini) kodunu isterken altta bir bağlantı beliriyor ve sizden mail olarak hesap sahibine ait telefon, elektrik, su, doğalgaz gibi faturaların ss lerini ve kimlik ss lerini istiyorlar. Ben 800$ dan ümidi kesmiştim ama mail ile hallettim. Bence öyle yapmalısın yoksa 3. aydan sonra hesap bakiyeniz adwords hak sahiplerine geri ödeniyor.

    Hesaptan hesaba para aktarma zannetmiyorum.
    Ben pin'den ümidi kesmedim daha 1.cisi için uğraştık ama işte beklemek sıkıntı