DelipoyrazNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir sefer 100 $ gectıkten sonra 10$ bıle olsa alınıyor dıye bılıyordum?
her seferınde 100$'ı gecmelımıyım?

evet,ay sonuna kadar 100 doları geçmelisiniz ki diğer ayın sonunda ödemeniz yapılsın.