ödemeyi alma..
14
●1.573
- 11-04-2007, 23:42:45Benim Şubat ayında 84$ ım vardı mart ayında 108$..nisan ayının sonunda ödememi almam lazım yani , bu ay almam lazım..hesabımda ise : Gelecek ödememi ne zaman alacagıma tıkladıgımda...:Ödemeniz gelecek ay için planlanmış. Bu ayın sonundan itibaren ortalama olarak 30 gün içerisinde ödemenizi göndereceğiz... arkadaslar bunun açıklaması nedir bilen varmı ??
Mayıs ayındamı alınıcak ödeme yani...