Mrb arkadaşlar, adsenseden anlamıyorum. Söyle bi problemım var. Eski bir çekim var yanlız elime ulaşmadı.
Kasım - Aralık ayından kalma bir çek.
-Bunu kullanamadığım için parayı alabilirmiyim ?
-Hesabımda, çek gönderildi ücret kesildi. yani para çıktı diyor.
-Bunu yeni onayladıgım banka hesabıma alabılırmıyım ?
-Alabılırsem hangı adrese mail atıcam, onu bile bilmiyorum yardım edecek biri varmı
Eski Çekimi, EFT olarak alabilirmiyim?
8
●665
- 24-05-2009, 14:25:23Eposta Aktivasyonu Gerekmekteadsense-tr@google.com a atılacak degilmi ?Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yardım edin ya :S - 24-05-2009, 14:31:21Genellikle otomatik yardım alcan yerleri geri cevap veriyor.DuZCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o verdi yerlere açtım konulara orası bile yardım etmiyor daha sonra bana yardımdan memnunmusunuz diyor
- 24-05-2009, 21:39:31Eposta Aktivasyonu Gerekmektekatılıyorum :S bi mail adresi yokmu ki bilen varsa yazabilirmiHazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-05-2009, 19:01:15Üyeliği durdurulduaynı problem bende de mevcu. uzun süre çek elime geçmemişti. tekrar istedim bikaç kez. yine gelmedi. 6 ay sonunda parayı hesaba geri aktarıyorlar.
Ben güvenli teslimatla istedim çekimi. 24$ masrafla çekim elime ulaştı. Ama bu kez de çeki bozdurma konusunda problem yaşıyorum. Çek hala elimde bozduramadım. Benzer bir sorun bende de var yani. Bu çeki 6 aydan önce iptal ettirme şansımız var mı? - 06-07-2009, 18:15:05Hocam aynı dert bende de vardı 120 YTL lik bir çek Citybank a çeki yolladım arkasını cirolayıp ve dilekçe yazdım şu numaralı şu tarihta adıma gönderilen çekin bu banka bu şube adı ve şu hesaba virman yapılmasını rica ederim diye dilekçe+çek+kimlik fotokopisini citybank 'a yolladım ellerine ulaştığı gün 11 YTL masraf keserek hesabıma parayı yatırdılar.
Mutlaka burayı okuyun ayrıntıları ile anlatmış arkadaş.. Ben paramı aldım 2007 yılından kalmıştı..