• 24-05-2009, 03:11:30
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Mrb arkadaşlar, adsenseden anlamıyorum. Söyle bi problemım var. Eski bir çekim var yanlız elime ulaşmadı.
    Kasım - Aralık ayından kalma bir çek.

    -Bunu kullanamadığım için parayı alabilirmiyim ?
    -Hesabımda, çek gönderildi ücret kesildi. yani para çıktı diyor.
    -Bunu yeni onayladıgım banka hesabıma alabılırmıyım ?
    -Alabılırsem hangı adrese mail atıcam, onu bile bilmiyorum yardım edecek biri varmı
  • 24-05-2009, 12:12:43
    #2
    AdSense'ye çeki bozduramadım, kaybettim gibi bir mail at. Gerekeni yaparlar. 3 adet çeki böyle bozduramadığım için hesabıma geri yatırdılar.
  • 24-05-2009, 14:25:23
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Pasaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AdSense'ye çeki bozduramadım, kaybettim gibi bir mail at. Gerekeni yaparlar. 3 adet çeki böyle bozduramadığım için hesabıma geri yatırdılar.
    adsense-tr@google.com a atılacak degilmi ?

    yardım edin ya :S
  • 24-05-2009, 14:31:21
    #4
    DuZCe_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adsense-tr@google.com a atılacak degilmi ?
    yardım edin ya :S
    Genellikle otomatik yardım alcan yerleri geri cevap veriyor.
    o verdi yerlere açtım konulara orası bile yardım etmiyor daha sonra bana yardımdan memnunmusunuz diyor
  • 24-05-2009, 21:39:31
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    HazarHizmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Genellikle otomatik yardım alcan yerleri geri cevap veriyor.
    o verdi yerlere açtım konulara orası bile yardım etmiyor daha sonra bana yardımdan memnunmusunuz diyor
    katılıyorum :S bi mail adresi yokmu ki bilen varsa yazabilirmi
  • 27-05-2009, 19:01:15
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aynı problem bende de mevcu. uzun süre çek elime geçmemişti. tekrar istedim bikaç kez. yine gelmedi. 6 ay sonunda parayı hesaba geri aktarıyorlar.
    Ben güvenli teslimatla istedim çekimi. 24$ masrafla çekim elime ulaştı. Ama bu kez de çeki bozdurma konusunda problem yaşıyorum. Çek hala elimde bozduramadım. Benzer bir sorun bende de var yani. Bu çeki 6 aydan önce iptal ettirme şansımız var mı?
  • 28-05-2009, 01:41:25
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    biri yardım etse :$
  • 06-07-2009, 18:15:05
    #9
    Hocam aynı dert bende de vardı 120 YTL lik bir çek Citybank a çeki yolladım arkasını cirolayıp ve dilekçe yazdım şu numaralı şu tarihta adıma gönderilen çekin bu banka bu şube adı ve şu hesaba virman yapılmasını rica ederim diye dilekçe+çek+kimlik fotokopisini citybank 'a yolladım ellerine ulaştığı gün 11 YTL masraf keserek hesabıma parayı yatırdılar.
    Mutlaka burayı okuyun ayrıntıları ile anlatmış arkadaş.. Ben paramı aldım 2007 yılından kalmıştı..