Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Mrb arkadaşlar, adsenseden anlamıyorum. Söyle bi problemım var. Eski bir çekim var yanlız elime ulaşmadı.
Kasım - Aralık ayından kalma bir çek.
-Bunu kullanamadığım için parayı alabilirmiyim ?
-Hesabımda, çek gönderildi ücret kesildi. yani para çıktı diyor.
-Bunu yeni onayladıgım banka hesabıma alabılırmıyım ?
-Alabılırsem hangı adrese mail atıcam, onu bile bilmiyorum yardım edecek biri varmı