Arkadaşlar son kesinleşen ödemelerde 200 küsürat tl gibi bir meblayı resmi olarak aldım sorum şu fatura konusunda vergi konusunda hassas davranmak istiyorum.. bir limited şirketim var haricen sadece adsense için şahış kurucam ama daha kurmadım.
Bu faturayı biraz geç kessem sorun olur mu yada bu meblalar için fatura kesmeli miyiz yada nasıl bi yol izliyim deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?
İlk Paramı Aldım. Şimdi?
9
●1.406
- 01-08-2023, 03:41:04Öncelikle saolunuz üstad. Ben bu süreyi bilgisizliğim nedeniyle kaçırdım. Şimdi ne yapabilirim? Alel acele kurup kessem yinede mesela?muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 03:41:50özelden bilgi veriyorum şimdithats adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 05:59:18Bir limit var üzerine çıkarsam fatura kesersiniz 👍 araştırın ,
- 01-08-2023, 18:21:30araştırdım ama bulamadım net bir bilgi sizin bi bilginiz var mı üstad?dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-08-2023, 19:03:21Bu ücret için tabiki fatura kesmeniz önerilir, kesmeseniz de 1 defalık bir küçük ödemenin sorun çıkaracağını düşünmüyorum ama kesmek en mantıklısı olurdu
Eğer ücret sizin kişisel hesabınıza geldiyse limited şirket işe yaramaz, şahıs şirketiniz olmalı
Faturayı paranın geldiği tarihten itibaren 7 gün süreye kadar kesebilirsiniz - 01-08-2023, 19:07:51çok saolunuz üstad bu ffilen kafamı rahatlattı. Limited şahıs durumunda haklısınız. Kişisel hesabıma geldi. Zaten ödemeler yeni kesinleşti... 2 alacağım mebla 21-26 arası o süreye kadar hızlıca şahışı da halleder 2. meblaya faturamı keserim kafam rahat olur. tekrardan çok saolunuz.sitekurx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle