Arkadaşlar son kesinleşen ödemelerde 200 küsürat tl gibi bir meblayı resmi olarak aldım sorum şu fatura konusunda vergi konusunda hassas davranmak istiyorum.. bir limited şirketim var haricen sadece adsense için şahış kurucam ama daha kurmadım.

Bu faturayı biraz geç kessem sorun olur mu yada bu meblalar için fatura kesmeli miyiz yada nasıl bi yol izliyim deneyimli arkadaşlar yardımcı olabilir mi?