muraatydn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her işlemin faturasını kesmeniz gerekiyor, fatura kesmek için 1 hafta yasal süreniz var.
Öncelikle saolunuz üstad. Ben bu süreyi bilgisizliğim nedeniyle kaçırdım. Şimdi ne yapabilirim? Alel acele kurup kessem yinede mesela?