• 19-06-2023, 00:35:15
    #1
    Lütfen Bu Sorunu Yaşayanlar Net bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim.


    Hesabım 19 Mayısta Banlanmıştı Bugün Hesabı Kontrol Ettigimde Otomatik Ödeme Beklemede Yazıyor.

    Fakat Mavi değil ve kod mevcut değil.

    Daha önce yaşayan alan oldu mu ?
  • 19-06-2023, 00:37:19
    #2
    Adsense ödemesi ise incendikten sonra kesinti olabilir sonra yatar benim başıma geldi geçmiş olsun.
  • 19-06-2023, 00:41:41
    #3
    Kesinleşmiş bakiye limitin üzerindeyse yatar hocam.
  • 19-06-2023, 00:45:06
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ban yemek için ne yaptınız?
  • 19-06-2023, 01:29:15
    #5
    yatmaz
  • 19-06-2023, 10:21:35
    #6
    Yatmaz hocam, geçersiz trafik adı altında geri alıyorlar.
    Benimde 20k kalmıştı böyle.
  • 21-06-2023, 17:52:54
    #7
    yatmaz - görünüyor benim de başıma geldi yüklü miktar yatmadı