Konu
Bu Ödeme Yatar mı ?
19-06-2023, 00:35:15
#1
bycopra70100
Lütfen Bu Sorunu Yaşayanlar Net bilgisi olanlar yorum yaparsa sevinirim.
Hesabım 19 Mayısta Banlanmıştı Bugün Hesabı Kontrol Ettigimde Otomatik Ödeme Beklemede Yazıyor.
Fakat Mavi değil ve kod mevcut değil.
Daha önce yaşayan alan oldu mu ?