• 31-12-2008, 12:35:54
    #1
    Arkadaşlar adsense hesabım daha önce kendi ismim banlandıgı gerekçesiyle isim olarak annemin ismini verdim para yatmıs fakat hesap ismi benm adıma oldugu için şube hesabıma gecirmemiş annemin adına yatmıs isim farklı oldugu için hesabıma gecirmiyorlar parayı enüst yetkiliyle görüştüm fakat ödemeyi yapankişiyle görüşmemi ve ödeme ismini düzeltmeleri halinde parayı hesabıma geçirebileceklerini söylediler ne yapacağımı bilmiyorum google ile nasıl görüşücem yardımlarınızı bekliyorum
  • 31-12-2008, 13:29:34
    #2
    Banada aynı şey olmuştu. Şahsi hesabıma adımı yazıcaklarına Şirket'in adını yazmışlar. Bankadaki görevli bu şirketin sizin olduğunu tahaddüt eden bir belge getirirseniz veririm demişti. Sende velini al bankaya git büyük ihtimal olur.
  • 31-12-2008, 13:31:31
    #3
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada aynı şey olmuştu. Şahsi hesabıma adımı yazıcaklarına Şirket'in adını yazmışlar. Bankadaki görevli bu şirketin sizin olduğunu tahaddüt eden bir belge getirirseniz veririm demişti. Sende velini al bankaya git büyük ihtimal olur.
    Yok kabul Etmiyorlar eft alacaklı ismimin doğru olması gerekiyormus
  • 31-12-2008, 13:33:25
    #4
    Yaa durumu hiza etmen gerek eğer tanıdıksa yaparlar. Sen kaç yaşındasın?
  • 31-12-2008, 13:37:37
    #5
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaa durumu hiza etmen gerek eğer tanıdıksa yaparlar. Sen kaç yaşındasın?
    19 yaşındayım şubeyle görüştüm öğrenciyim cart curt yalvardım yok diyor inat ediyor müdürüyle görüştüm gıcıklık yapıyorlar annem sonuçta bu kişi diyorum soyadım tutuyor diyorum hayır olmaz diyor ödemeyi yapan kişi bankayla 10 dakika iletişime geçicek ismi düzelticek bizde ödemeni yapıcaz diyor demesi kolay ben google ile nasıl iletişime gecicem
    inside-adsense-tr@google.com buraya mail attım size geri döneceğiz diye mail geldi hesap alacaklı ismimi değiştirme formunu doldurdum onu bekliyorum sizce bu yeterli olurmu bankadan umut yok
  • 31-12-2008, 13:54:02
    #6
    Ödeme yapıldı - ayrıntılar kısmına tıkla o sayfayı yazdır bankaya götür. Halen vermezse alttakini söyle.

    Dünya'nın en büyük Amerikan şirketlerinden biri olan Google ufacık bir bankayla uraşmıyacağını böyle bir yazının işe yarayacağını söylediler, dersin.
  • 31-12-2008, 13:55:11
    #7
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapıldı - ayrıntılar kısmına tıkla o sayfayı yazdır bankaya götür. Halen vermezse alttakini söyle.
    Dünya'nın en büyük Amerikan şirketlerinden biri olan Google ufacık bir bankayla uraşmıyacağını böyle bir yazının işe yarayacağını söylediler, dersin.
    işe yararmı acaba :S
  • 31-12-2008, 13:57:57
    #8
    Yaramazsa şansına küs.
  • 31-12-2008, 13:59:44
    #9
    TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaramazsa şansına küs.
    ben bi şubeye gidiyorum gelir beyannamesi belgesini yazdırıyorum sağolasın