TFaresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaa durumu hiza etmen gerek eğer tanıdıksa yaparlar. Sen kaç yaşındasın?
19 yaşındayım şubeyle görüştüm öğrenciyim cart curt yalvardım yok diyor inat ediyor müdürüyle görüştüm gıcıklık yapıyorlar annem sonuçta bu kişi diyorum soyadım tutuyor diyorum hayır olmaz diyor ödemeyi yapan kişi bankayla 10 dakika iletişime geçicek ismi düzelticek bizde ödemeni yapıcaz diyor demesi kolay ben google ile nasıl iletişime gecicem
inside-adsense-tr@google.com buraya mail attım size geri döneceğiz diye mail geldi hesap alacaklı ismimi değiştirme formunu doldurdum onu bekliyorum sizce bu yeterli olurmu bankadan umut yok