• 23-12-2008, 13:46:02
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    mrb arkadaşlar tablo aşağıda yardım edecek varmı.

    ilk olarak bu çıktı panelde.


    23 Eyl Ödeme yapıldı - ayrıntılar -170,50 $

    Çek hala gelmedi.. daha sonrada. 30 dolar birikti ve sonra..

    24 Kas Ödeme yapıldı - ayrıntılar -205,05 $

    200$ çekim yok hala. Yani gelirmi daha erkenmi ? :S bunu zamanında çek diye istedim. bu saatten sonra hesaba alabilirmiyim ?
  • 23-12-2008, 23:23:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    çek eline ulaşmış olması gerekirdi ayın 8inde en geç.
    çeki kimse yalanla dolanla bozdurmadıysa 3 ay içerisinde çekin bedeli sana iade edilir bunu görürsün ödeme geçmişinden.