Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
mrb arkadaşlar tablo aşağıda yardım edecek varmı.
ilk olarak bu çıktı panelde.
23 Eyl Ödeme yapıldı - ayrıntılar -170,50 $
Çek hala gelmedi.. daha sonrada. 30 dolar birikti ve sonra..
24 Kas Ödeme yapıldı - ayrıntılar -205,05 $
200$ çekim yok hala. Yani gelirmi daha erkenmi ? :S bunu zamanında çek diye istedim. bu saatten sonra hesaba alabilirmiyim ?