Ekimin 31 i akşamı eft ayarlarımı doğrulamıştım. 0,77 olarak doğrulama için yollanan mevlayı adsensede belirtildiği gibi doğruladım yalnız benim sormak istediğim bir şey var . 31 ekim akşamı hesabımda 140 $ vardı ve şuan kasım 21 ve 220 $ ulaştı. Ekim ödemesini alabilir miyim sonuçta son günü doğruladım ve alırsam ödemenin yollanacağı son tarihte hesabımda biliken mi yoksa ekim ayı bittiğindeki hesabımda olan ücretimi alabilirim ? Ve Son bir soru ilk defa ödeme alacağım için ödemeler aksama felan filanıyla tahmini ne zamana geliyor ? Bu konu hakkında bir bilgi almak istediğim cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim