• 21-11-2008, 21:14:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Ekimin 31 i akşamı eft ayarlarımı doğrulamıştım. 0,77 olarak doğrulama için yollanan mevlayı adsensede belirtildiği gibi doğruladım yalnız benim sormak istediğim bir şey var . 31 ekim akşamı hesabımda 140 $ vardı ve şuan kasım 21 ve 220 $ ulaştı. Ekim ödemesini alabilir miyim sonuçta son günü doğruladım ve alırsam ödemenin yollanacağı son tarihte hesabımda biliken mi yoksa ekim ayı bittiğindeki hesabımda olan ücretimi alabilirim ? Ve Son bir soru ilk defa ödeme alacağım için ödemeler aksama felan filanıyla tahmini ne zamana geliyor ? Bu konu hakkında bir bilgi almak istediğim cevap verecek arkadaşlara teşekkür ederim

    3-4 soru oldu ama
  • 21-11-2008, 22:07:39
    #2
    15 kasıma kadar süren var, o tarihe kadar ne yaparsan yap, Ekim ödemesi alırsın Kasım ayı kazancınıda aralıkta alırsın..
  • 21-11-2008, 22:57:45
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Ulaşım Her yerdende sen çıkıyorsun Sağol baba ya 1 rep puanım var versemde bişi etkilemez borcum olsun