Konu
Ödeme Hakkında Bir Soru ?
21-11-2008, 22:07:39
#2
ulass1905
15 kasıma kadar süren var, o tarihe kadar ne yaparsan yap, Ekim ödemesi alırsın
Kasım ayı kazancınıda aralıkta alırsın..