• 26-11-2008, 12:58:21
    #73
    Alıntı
    Ödeme işlemde





    değil
    Bu espiriyi kimse yapmamış bu ay hayret
  • 26-11-2008, 13:01:15
    #74
    cumaya zor gibi
  • 26-11-2008, 13:09:27
    #75
    okokok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu espiriyi kimse yapmamış bu ay hayret
    arkadaşım bu ay benim panelimde ödeme işlemde yazmıyor...
    anlamadım bu durumu... senin mesajıda anlamadım k. bakma.
    yani yazmasa bile ödeme yapıcakmı...?
  • 26-11-2008, 13:33:58
    #76
    hala işlemde yazmadı öteki aya sarkacak sanırım ödemeler
  • 26-11-2008, 13:40:02
    #77
    UcretsizVideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım bu ay benim panelimde ödeme işlemde yazmıyor...
    anlamadım bu durumu... senin mesajıda anlamadım k. bakma.
    yani yazmasa bile ödeme yapıcakmı...?
    pin geldiyse limitide geçtiysen cumaya kadar yazar.
  • 26-11-2008, 14:03:57
    #78
    hadi ekimler ödensinde kasım ayı ödemelerinin günü gelsin yetti gari
  • 26-11-2008, 16:05:41
    #79
    Bu öteki aya sarkmalar konusunda hiç dava açılmış mı???


    "Okudum öğrendim açılsada boşşş..."
  • 26-11-2008, 16:43:34
    #80
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar şuan hesabımda 96 dolar var. sormak istediğim ocakta ödemde almam için en geç ne zamana kadar 100 dolar olması lazım.
  • 26-11-2008, 17:15:22
    #81
    hiddenhazard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar şuan hesabımda 96 dolar var. sormak istediğim ocakta ödemde almam için en geç ne zamana kadar 100 dolar olması lazım.
    bu ayın sonuna kadar 4 dolar alırsan diğer ayın sonunda ödemen gelir eğer 4 dolar diğer ay gelirse ocak sonunda alırsın paranı