arkadaşım bu ay benim panelimde ödeme işlemde yazmıyor...
anlamadım bu durumu... senin mesajıda anlamadım k. bakma.
yani yazmasa bile ödeme yapıcakmı...?
arkadaşım bu ay benim panelimde ödeme işlemde yazmıyor...
anlamadım bu durumu... senin mesajıda anlamadım k. bakma.
yani yazmasa bile ödeme yapıcakmı...?
pin geldiyse limitide geçtiysen cumaya kadar yazar.