Ben Garanti Bankası'nda yöneticilik yapmama rağmen ; işlemlerimi (ek bir gelir göstermemek maksadıyla) İŞ BANKASI üzerinden alıyorum.
+1 valörlü olmak üzere hesaba geçiyor.
Bir problem yaşatmıyor/yaşamadım.
Şu şekilde,
Örneğin bugün gönderilir, ertesi güne düşer. Yurtdışı ödemeleri mormalde +3 valör içinde düşer.
Ancak İş Bankası (ödemeyi 2 yıla yakındır her ay alıyorum) +1 valör ile %95, en geç +2 valör ile hesabınıza geçiriyor.
Şu şekilde,
Örneğin bugün gönderilir, ertesi güne düşer. Yurtdışı ödemeleri mormalde +3 valör içinde düşer.
Ancak İş Bankası (ödemeyi 2 yıla yakındır her ay alıyorum) +1 valör ile %95, en geç +2 valör ile hesabınıza geçiriyor.