gokozlu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bankası garantı bankası kadar hızlı degıl garantıde odemenı 10 da alıyorsan. iş bankasında 15:00 cıvarı alırsın
DAYI AMMA YAPTIN HAA 2,3 saatin lafı mı olur para gelsinde nezaman gelirse gelsin