Eylul Ayı Ödememi Alamadım :(
11
●1.090
- 09-11-2008, 13:19:35Arkadaşlar Adsense Hesabımda Eylul Ayı Ödemesi 28 Ekimde Yapıldı Diye Yazıyor Ama Hesabıma Para Yattıgı Yok Defalarca Bankaya Gittim Paranın Yatmadıgını Söylüyorlar Paranın Yattıgına Dair Israr Edincede Yatırıldıgına Dair Dekont İstiyorlar Benden Ne iş Anlamadım Googleden Sanki Dekontmu İsticem Ben Ne Yapılabilir Bu Durumda Yardımlarınızı Bekliyorum ...
- 09-11-2008, 13:50:56Mail Attıkça Yardım Forumuna Yönlendiriyor Ordada 2 Kişi Aynı Durumdan Sorununu Yazmış Ama 4 Gündür Hiçbir Yetkili Cevap Vermiyor ...KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 13:59:05Üyeliği durdurulduHangi adrese mail atıyorsun?BuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 14:06:22adsense-tr@google.comKafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 14:08:18Üyeliği durdurulduArtık oraya gönderilen maillere otomatik cevap veriyorlar diye duydum. Ne kadar doğrudur bilmiyorum. Adsense yardım merkezi diye bir bölüm var. Oradan form doldurarak ulaşıyorsun. Kesin dönüş yapıyorlarBuuuRaaaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 14:17:24Üyeliği durdurulduYok arkadaşım birşey olmaz. Alırsın paranısaxahan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-11-2008, 14:18:34Onuda Doldurdum Ama Aynı Yardım Forumuna Gitmemi İstiyen Bi Mail Yolladılar Yine ...KafKars adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle