Konu
Eylul Ayı Ödememi Alamadım :(
09-11-2008, 14:17:24
#8
KafKars
Üyeliği durduruldu
saxahan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı şekilde 216$ 'ım heba oldu.
Yok arkadaşım birşey olmaz. Alırsın paranı