• 30-10-2008, 14:45:43
    hadifilmizle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hyrlı olsun arkadaşlar benim ödemem geldi, darısı sizin basınıza
    Hangi Banka ve Hangi Şubesi ?
  • 30-10-2008, 14:47:31
    Üyeliği durduruldu
    Garanti bankasına bugun ödemem işlendi
  • 30-10-2008, 14:50:34
    Üyeliği durduruldu
    Hay ALLAHım yaa neden iş bankası böyle geç geliyor. Şuraya bak herkesin gelmiş
  • 30-10-2008, 14:52:03
    Yapi Kredi'ye odemem yatti Tesekkurler Google AdSense
  • 30-10-2008, 14:53:56
    Ziraat bankası para yatırılmış.
  • 30-10-2008, 15:00:36
    trabzon vakfıkebir şubesi para yattı.
  • 30-10-2008, 15:02:55
    vakfikebirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    trabzon vakfıkebir şubesi para yattı.
    Hangi Banka olduğunu söyler misin ?
  • 30-10-2008, 15:04:34
    iş bankası ümraniye şubesi ödeme yapıldı... hesabımda... 1.67 $ kur
  • 30-10-2008, 15:05:03
    Üyeliği durduruldu
    evet kur yüksekken ödeme yapılmış iyi oldu bu