• 13-10-2008, 18:24:05
    #1
    Merhaba arkadaşlar ben eft ayarlarını yaptım gerekli provizyonu felan girdim vergi bilgileri kısmınıda doldurdum. Şimdi parayı aktarmak istiyorum ama nerden yapacğımı bulamadım miktarı felan nereden gireceğim.

    Yardımcı olursanız sevinirim
  • 13-10-2008, 19:08:30
    #2
    miktar girme falan yok 100 doları aşınca ödeme geliyor
    sadece ödemeyi durdurma seçeneği var
  • 13-10-2008, 19:42:50
    #3
    hmm anladım teşekkür ederim sağol