Merhaba arkadaşlar ben eft ayarlarını yaptım gerekli provizyonu felan girdim vergi bilgileri kısmınıda doldurdum. Şimdi parayı aktarmak istiyorum ama nerden yapacğımı bulamadım miktarı felan nereden gireceğim.

Yardımcı olursanız sevinirim