• 10-08-2020, 17:11:25
    #1
    arkadaşlar youtube kanalım var kazanç sağladığım 1 ay oldu 130+tl kazanç sağladım adsense için pin gönderimi de yapıldı elime ulaşmasını bekliyorum fakat şöyle bir sorum var ben burada ki paramı çekim yapmasam yani sürekli biriktirsem dilediğim zaman çeksem böyle bir şey mümkün müdür şuan bakındığım kadarıyla hayır sisteme girili banka kartımı kaldırmak istediğim de yeni banka kartı eklemem gerektiği gözüküyor pin onayladıktan sonra bu dediğim gibi yapabilir miyim acaba ? yoksa her 200tl de otomatik ödeme mi yapacaklar veya belirli günlerde ödeme limitini geçtiğim tutar kadarı ?
  • 10-08-2020, 17:13:02
    #2
    Istedin zaman çekersin.
  • 10-08-2020, 17:14:25
    #3
    200₺ olan yeri istediğin gibi ayarlayabilirsiniz. Ama benden tavsiye çekin banka hesabınızda dursun. Farklı hesap açtırın oraya biriksin. Adsenseye belli olmaz banlarsa içerideki paradan da olursunuz.
  • 10-08-2020, 17:16:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Çekme limitini ayarlayabilirsin. Ama ola ki bir sorun oldu, Adsense ihlali yaptın vs. hesabın banlandı. Paran içeride kalabilir. Bunun yerine ödeme almanda fayda var.
  • 10-08-2020, 17:22:24
    #5
    Hocam düzenli alın ileride sorun çıkar kapanırsa vs para yanıyor üzülmeyin her ihtimale karşı
  • 10-08-2020, 17:42:48
    #6
    YalcinHoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    200₺ olan yeri istediğin gibi ayarlayabilirsiniz. Ama benden tavsiye çekin banka hesabınızda dursun. Farklı hesap açtırın oraya biriksin. Adsenseye belli olmaz banlarsa içerideki paradan da olursunuz.
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çekme limitini ayarlayabilirsin. Ama ola ki bir sorun oldu, Adsense ihlali yaptın vs. hesabın banlandı. Paran içeride kalabilir. Bunun yerine ödeme almanda fayda var.
    Dreko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düzenli alın ileride sorun çıkar kapanırsa vs para yanıyor üzülmeyin her ihtimale karşı
    öyle fakat 200 300tl kazanıyorum zaten sanırım youtube için vergilendirmek şahıs şirketi dosya vs. Gerekiyormuş 200 300tl için bu kadar uğraşmak istemiyorum fakat içeride ki param büyük paralara ulaşınca bir seferde tüm herşeyi yaparım diye düşünüyorum
  • 10-08-2020, 17:44:33
    #7
    Üyeliği durduruldu
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle fakat 200 300tl kazanıyorum zaten sanırım youtube için vergilendirmek şahıs şirketi dosya vs. Gerekiyormuş 200 300tl için bu kadar uğraşmak istemiyorum fakat içeride ki param büyük paralara ulaşınca bir seferde tüm herşeyi yaparım diye düşünüyorum
    200-300 lira için bir şeye takılmazsın o kadar takma kafanı. basit usul vergilendirme vs. de var zaten belli bir sınıra kadar sorun olmuyor. tanıdık muhasebecin varsa ona bir sor.