mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öyle fakat 200 300tl kazanıyorum zaten sanırım youtube için vergilendirmek şahıs şirketi dosya vs. Gerekiyormuş 200 300tl için bu kadar uğraşmak istemiyorum fakat içeride ki param büyük paralara ulaşınca bir seferde tüm herşeyi yaparım diye düşünüyorum
200-300 lira için bir şeye takılmazsın o kadar takma kafanı. basit usul vergilendirme vs. de var zaten belli bir sınıra kadar sorun olmuyor. tanıdık muhasebecin varsa ona bir sor.