• 24-09-2008, 00:07:08
    #1
    çek ile alıcak arkadaşlar ödemeler işlemde büyük ihtimal eft ile alanlarda en kısa zamanda işlemde olur.
  • 24-09-2008, 00:10:08
    #2
    Hadi hayırlı olsun. Darısı eft 'ye
  • 24-09-2008, 00:11:38
    #3
    aman allahım ! acaba bayram öncesi alır mıyız ya paraları içime umut doldu.
  • 24-09-2008, 00:17:15
    #4
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman allahım ! acaba bayram öncesi alır mıyız ya paraları içime umut doldu.
    alırız inşallah
  • 24-09-2008, 00:19:01
    #5
    siz alırsınızda biz sanmam
  • 24-09-2008, 00:30:40
    #6
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Bu ay ne kadar çek geldiğini yazmamuışsın özkan
  • 24-09-2008, 00:39:49
    #7
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay ne kadar çek geldiğini yazmamuışsın özkan
    seni ilgilendiriormu
  • 24-09-2008, 00:42:38
    #8
    ozk4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz alırsınızda biz sanmam
    Bu cümle avatar ile o kadar uyumlu olmuş ki... Harikasın
    Biz hiç para almadık ki abi )
  • 24-09-2008, 00:45:05
    #9
    ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu cümle avatar ile o kadar uyumlu olmuş ki... Harikasın
    Biz hiç para almadık ki abi )
    yaşık bişzeee