Konu
Ödemeler İşlemde ( Çek )
24-09-2008, 00:45:05
#9
ozk4n
ebubekir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu cümle avatar ile o kadar uyumlu olmuş ki... Harikasın
Biz hiç para almadık ki abi
)
yaşık bişzeee