• 24-09-2008, 00:52:31
    #10
    özkan msn ye ekLedim nerdesin bişey soracam
  • 24-09-2008, 00:59:10
    #11
    İyi o zaman bayramdan önce çekeriz eft'leri.
  • 24-09-2008, 03:02:56
    #12
    inşallah çekeriz bayramdan önce..
    valla bi fakire bayramlık alalım dedik.. hayırlısıyla alalım inş..
  • 24-09-2008, 03:19:12
    #13
    işlemde yazmıyor bizede niyeyse
  • 24-09-2008, 11:26:59
    #14
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Hala niye çekle uğraşırsın ki la özkan Teknolojiye ayak uydurup eft ile alsana
  • 24-09-2008, 11:48:25
    #15
    hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hala niye çekle uğraşırsın ki la özkan Teknolojiye ayak uydurup eft ile alsana
    17 sinde doğrulandı eft yoksa nie 24 dolarımı kesilsin :s ben istermiyim çek te problem yaşamıyorum da işte geç geliyor.bide bozulması uzun sürüor.bide 10 ytl bayılıom

    23 Eyl Ödeme işlemde yazıyor imb bizde çek ile alıoz ondan
  • 24-09-2008, 20:40:06
    #16
    Üyeliği durduruldu
    bayrama paralı gircezzz
  • 24-09-2008, 23:23:35
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    muratdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayrama paralı gircezzz

    İnşallah
  • 25-09-2008, 12:58:48
    #18
    insallah bizde de islemde yaziyor ama eft ler gecmemis sanirim