hun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hala niye çekle uğraşırsın ki la özkan Teknolojiye ayak uydurup eft ile alsana
17 sinde doğrulandı eft yoksa nie 24 dolarımı kesilsin :s ben istermiyim çek te problem yaşamıyorum da işte geç geliyor.bide bozulması uzun sürüor.bide 10 ytl bayılıom

23 Eyl Ödeme işlemde yazıyor imb bizde çek ile alıoz ondan