Hala niye çekle uğraşırsın ki la özkan

Teknolojiye ayak uydurup eft ile alsana
17 sinde doğrulandı eft



yoksa nie 24 dolarımı kesilsin :s ben istermiyim

çek te problem yaşamıyorum da işte geç geliyor.bide bozulması uzun sürüor.bide 10 ytl bayılıom
23 Eyl Ödeme işlemde yazıyor imb bizde çek ile alıoz ondan