Merhabalar arkadaşlar bu gün bana tebligat geldi: Defter Belge İsteme diye.
2018 ayına ait inceleme için ben ne yapmam lazım telefon ile aradım ulaşamadım vergü müfettişine bu konu hakkında beni bilgilendir misiniz?
Ne yapmam lazım?
Defter Belge İsteme
43
●2.266
- 13-05-2020, 17:39:54Merhabalar adsenseden kazanç sağladım o yüzden çağırdılar
Adsenseden kazanç sağladım için beni bana tebligat geldi bu gün ne yapmam lazım gerçekten kalbim sıkışıyor ilk defa böyle bir şey geldi başıma ne olur ne ne yapmam lazım
Ne olur yardımcı olur musunuz ne yapmam lazım yemin ederim kalbim sıkışıyor yemek yeme iştahım kesildi Allah rızası için ne yapmam lazım valla - 13-05-2020, 17:52:18pmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Korona virüs nedeniyle şu an incelemeler durduruldu. Siz müfettişe gidersiniz ya da re-sen incelemeyi başlatır. Cezalar salındıktan sonra ister yargı yoluna gidebilirsiniz. Vergi ziyaı cezaları için uzlaşma kapıları açık olacaktır.
Kesilecek tahmini cezalar
Toplam tutar üzerinden fatura kesmeme özel usulsüzlük cezası %10 ( uzlaşma yok, peşin ödemede %50 var )
Giderler düşüldükten sonra %15-35 arası gelir vergisi
Gelir vergisi kadar vergi ziyaı ( uzlaşma açık)
Duruma göre %18 KDV
KDV kadar vergi ziyaı ( uzlaşma açık)
Vergi asıllarından gecikme bedelleri. - 13-05-2020, 17:57:15İncelemeler durmadı maalesef, son sürat devam ediyor. Müfettiş ile 1 haziranda görüşmem var. Ofiste çalışmasalar bile home ofis olarak incelemeye devam ediyorlar. Sadece tutanak imzalama olayları biraz sıkıntı oldu. Onlarıda zaten dediğiniz gibi re-sen incelemeye başlattılar.Vergiseldestek1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2020, 18:02:44Sakin ol hocam bu kadar panik yapma alt tarafı kazandığın paranın vergisini alacaklar bu yüzden kalbin sıkışmasın.pmert adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle