Merhabalar arkadaşlar bu gün bana tebligat geldi: Defter Belge İsteme diye.
2018 ayına ait inceleme için ben ne yapmam lazım telefon ile aradım ulaşamadım vergü müfettişine bu konu hakkında beni bilgilendir misiniz?
Ne yapmam lazım?