• 21-09-2019, 20:01:18
    #10
    Botman, Codemaster
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha benimkide işleme alınmadı hocam.
    Otomatik ödeme bekleniyor, diye uyarı mı var yoksa bakiye sıfırlama yapılmadı mı?
  • 21-09-2019, 20:02:58
    #11
    HelixTm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik ödeme bekleniyor, diye uyarı mı var yoksa bakiye sıfırlama yapılmadı mı?
    Bakiye sıfırlama yapılmadı hocam
  • 21-09-2019, 20:04:42
    #12
    bende ödemeler kısımında bir işlem yok diyor yani daha ne sıfırlama ne otomatik ödeme ne mail hiç birşey yok duruyor öyle hesap
  • 21-09-2019, 20:04:42
    #13
    Botman, Codemaster
    uRaslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bakiye sıfırlama yapılmadı hocam
    Anladım hocam normal demek ki, daha önce böyle bir şey ile karşılaşmadık, bekliyoruz.
  • 21-09-2019, 20:32:27
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Politika ihlali olan hesaplarda ödeme yapilmama gibi bir durum var mı .
  • 21-09-2019, 20:33:34
    #15
    Dostum her ay aynı konuyu farklı şekillerde açmaktan bıkmadınız mı
    • Helix
    Helix bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 21-09-2019, 20:34:24
    #16
    Botman, Codemaster
    harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Politika ihlali olan hesaplarda ödeme yapilmama gibi bir durum var mı .
    Duymadım açıkçası, politika ihlalini kontrol altına alırsanız sorun olmaz. Yani hesap kapatması oluyor çok fazla olursa fakat ödemenin yapılmadığını hiç duymadım.



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum her ay aynı konuyu farklı şekillerde açmaktan bıkmadınız mı

    her ay ödeme almadığımız için bunlar hocam kusurumuzu mazur görün, konulara denk gelmedik
  • 21-09-2019, 20:37:15
    #17
    Anladım peki Ne yapabilirsiniz yazıyo altında da trafiğinizi kontrol edin diyor . Bunu duzeltsem bile nasıl tekrar inceleme isticem kendi kendine düzelir mi ihlali duzeltirsem . İlk defa politika ihlalim oldu
  • 21-09-2019, 20:37:52
    #18
    benım kı bugun diger aylara nazaran erken mail geldi.