Politika ihlali olan hesaplarda ödeme yapilmama gibi bir durum var mı .
Duymadım açıkçası, politika ihlalini kontrol altına alırsanız sorun olmaz. Yani hesap kapatması oluyor çok fazla olursa fakat ödemenin yapılmadığını hiç duymadım.
Dostum her ay aynı konuyu farklı şekillerde açmaktan bıkmadınız mı

her ay ödeme almadığımız için bunlar hocam kusurumuzu mazur görün, konulara denk gelmedik