harun1481 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Politika ihlali olan hesaplarda ödeme yapilmama gibi bir durum var mı .
Duymadım açıkçası, politika ihlalini kontrol altına alırsanız sorun olmaz. Yani hesap kapatması oluyor çok fazla olursa fakat ödemenin yapılmadığını hiç duymadım.



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostum her ay aynı konuyu farklı şekillerde açmaktan bıkmadınız mı

her ay ödeme almadığımız için bunlar hocam kusurumuzu mazur görün, konulara denk gelmedik